2 dagar kvar :(

Jobb imorgon, inventering så det blir stress på hög nivå!
Sen ska det träffas gammal gymnasiekamrat kul på hög nivå! :D
och på söndag ska jag iväg med en stallkamrat och hälsa på hennes svärföräldrar vars stall jag ska " ta hand om" i 3 veckor :) ska bli kul det med. Sen är det jobb på måndag, sista dagen å allt :(

Har inte orkat sätta mig ner och skriva om mitt cv än >.< något som behövs. Och har haft ännu mindre ork för att titta på jobbannonser -.- usch jag vill inte hamna där igen.. Bläääääää för att sommaren ska ta slut xD Annars hade jag ju liksom haft anställning liiite längre iaf :D
men men bara att bita i det sura äpplet och börja om från början. Någongång är det min tur! någongång, någonstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: