Helt plötsligt

Idag slog det mig, jag är nöjd. Jag känner att jag är så sjukt nöjd med tillvaron. Jag trivs med mig själv, jag vågar nog t.o.m säga att jag för en gångs skull älskar mig själv. Vart jag än tittar på för tillfället så skänker det mig ett sådant lugn. Jag känner att här ska jag vara nu. Ingen annanstans utan här. Jag trivs på jobbet, jag känner att min fritid hos häst och vänner täcker mitt behov av umgänge och kärlek. Nej jag känner helt enkelt att jag har fått ro. Jag oroas inte över någonting.. Allt löser sig.

Det är en helt underbar känsla att känna såhär. Inge press, inget som på något sätt stör mitt liv. Fan va jag trivs för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt! :D

2009-08-09 @ 22:49:36
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

nöjd å gla´ - ska man va´

2009-08-11 @ 12:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: