Tröttheten slår mig när jag sitter still!

Ny häst i stallet nu, ett litet sto blev det denna gång :) supertrevlig tjej som äger och rider henne :) ridit ut 2 ggr i veckan tillsammans, enbart skritt på vägen och en slinga i skogen. Bingó har varit ovanligt lugnt om man ska jämföra med förra veckan. Tjock päls har han och är dyngsvettig på mage och hals när täcket tas av :( stackars hästpojken.. Han tycker det är såååå skönt att bli avsvampad med iskallt vatten och sen stå i stallgången och sova en stund :)
Jag har verkligen varit sjukt trött den här veckan.. Vet egentligen inte varför för jag har inte gjort ett skit annorlunda.. Men usch skulle nästan kunna gå och lägga mig nu :P 20 i 8 xD

Bingó fick nya skor idag ^^. Första gången jag inte var med eller vid skoningen :o (ja hejj jag hade ångest xD, måste vara med HELA tiden när något ska göras med min häst!!).. Hovis gjort något konstigt framme vid tåkappan på båda fram :/ jag vill veta varför!!

Mycket ska planeras och göras iordning inför helgen.. Folk över hela helgen också :P Middag på lördag och "kaffekalas" på söndagen.. Kan gissa att jag kommer vara liiiite sleten på måndag.. MEN det hör till!!

Nu kanske jag ska ta mig i kragen och damsuga i mitt rum och i hållen/trappen??.. (USCH va tråkigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: