De senaste dagarna!

En update då, har ridit min häst mycket nu här hemma, han har nog inte helt landat än och har nu fått en ofrivillig vila på några dagar, ponnybus tyckte att det skulle sitta fint med en sned baksko såhär till Nyår å så :) Har världens bästa hovis som lyckades klämma in oss på fredag (trots ledighet å röda dagar hit å dit). Tillsvidare får min ponny stå i bodenfållan ensam och begrunda sitt misstag!

Igår red jag litetbruntsto som är så liten å söt att man skulle kunna ha henne i fickan :D Ásta heter hon officiellt också då :) red även henne idag och jag är såld på traven ^^. OMG att ha en riktig trav att liksom driva i och fånga upp i utan att hästen faller i tölt! :D Mumma ^^. Hon får även till en sån där trevlig trav med bakbensaktivitet när man driver med sätet som fan också xD Inget kommer gratis men mumma på damen ^^.

Snart är det nyår och jag har ingenting planerat.. Pallar inte, orkar inte, vill inte.. Men de blir bra, jag och katten ;D vi kan ensamma sitta och titta på fyrverkerierna genom fönstret i värmen! :)

Men nu, en stund på spikmattan sen sängen.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: