I väntans tider!

Just nu faller snön väldigt tungt här i Norrtälje, verkar dock som att det aldrig ska sluta eller!
Har snöat i princip hela natten, småsnöade när jag morgonfodrade, storsnöade när jag hade utsläppet. Snöa så pass mycket att mina fotspår snöade igen när jag bara var inne i stallet i någon minut för att hämta en ny häst för utsläpp i hagen! OMG!
Bingó är btw arg på mig xD Han gillar snö när det liksom bara ligger på marken, no problemo. MEN när det fortfarande faller (precis som regn) är det värsta han vet! Skitargt tittade han på mig när jag hade släppt honom i hagen, precis som. VAFAN, är det tänkt att jag ska stå här HELA dagen? I snöovädret? Fan va jag hatar dig (typ xD)

Jag har tur iaf att jag slipper vara ensam. Snart kommer Agnes hit och håller mig sällskap :D Allt blir mycket roligare när man har någon här ^^.

Men nu, ska jag nog försöka trotsa snön och ta en promenad med hunden, som är helt överlycklig över snön (den enda här typ som gillar snön, katten är lagomt glad han med xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: