Mitt frostiga vinterland på landet!

Det är helt otroligt va fint det kan bli ute när frosten ligger :)
Is på hela sjön nu också! Så sjukt vackert! Vill inte att det ska bli mörkt nu, för det är så grymt vackert (har jag sagt att det är grymt vackert?)
Iaf, red 2 ponnysar idag, Bingóbus och Brandur.
Tränade på skritt "hoo" halt, skritt halt trav osv osv, Bingó lyssnade bra tillslut men vill inte alls stanna ordentligt xD han står stilla i 2 sekunder sen tycker han att man kan få fortsätta springa. Brandur däremot tycker att man kan få stå stilla i 10min MINST!! xD fick igång honom riktigt bra mot slutet! Pigga nu när det är runt -7 grader :)
Dock har dom sagt att det ska bli plusgrader och regn sen :( Kan det inte bli riktig vinter nu ist? Så slipper vi tråkdelen av vintern (dvs slask, is, lera, mörker osv)

Nu ska jag ner och duscha iaf, sen blir det tv:n ^^. Slipper laga mat också, finns färdiga matlådor i hela frysen typ :D massa kärlek på det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: