Monday

Fy fan i helvete va grått och trist det är alltså >.< kan säga att hästarna råkade komma ut lite väl sent idag! Somnade om efter morgonfodringen och sov lite väl länge :P Halv tio åkte dom ut iaf.
Red en sväng på Bingó som är grymt överpigg >.< tog sen Faxi, som är så jävla övertaggad så det knappt går att rida i skritt -.- bara taktar. Longerade honom efteråt för jag blev så trött på honom, trava och galoppera i kanske 10 min och hästen tvärflåsar efteråt. Dålig kondis? Nej nej xD
jaja, imorgon ska jag försöka hinna rida igenom alla hästarna, Bingó ska dock longeras tror jag... (Om det inte regnar..)

Nu ber jag till gudarna över att det blir FINT VÄDER!!! resten av tiden jag är här!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: