Vinterland, med frost ist för snö ;D

Nu har mamma åkt, efter att ha varit här sen i fredags :( TOMT!!
Men på fredag kommer mamma och pappa upp igen och stannar till söndag, sen på onsdag kommer Annica <3 och stannar till söndag, å då är det bara en vecka kvar! OMG va tiden har gått fort?!?
Mamma var duktig och snäll och fotade mig igår när jag red alla hästarna. Samtliga reds på banan förutom Bingó som reds på olika stigar :) Äntligen fick jag bildbevis på att han går i form i galoppen <3 massa kärlek på bilderna som togs då! Han ser så krafft full ut!!!!

Btw, de var -8,8 grader imorse när jag gick för att fodra! Is ligger på sjön och det är frost överallt! Solen har lyst heeela dagen och nu tittar jag ut över solnedgången över stallet <3
Ingen häst blev riden idag, ingen häst har brodd och jag palla inte skruva i för det ska bli plusgrader resten av veckan :P

Nu däremot, ska jag nog ta å äta tidig middag :D sen slöa tills dess att hästarna ska in och tv:n börjar visa bra program :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: