Lördagen

Red i hagen idag, Bingó pigg som ett jävla as xD MEN, formen sitter även på rakt spår nu i tölten (fortfarande den låga formen men vafan), det gjorde mig lite chockad att han faktiskt gjorde som jag sa även fast jag såg hur djävulshornen växte ut ur pannan på honom ;D Tog några galopper också och det gick bra, men kände hur han blev piggare och starkare efter varje galopp.. Inte lika kul kanske :P


Sen har jag gråtit konstant i 2 timmar nu, sett filmen "ps, I love you" Med Hillary Swank (Million dollar baby) och Gerard Butler. Även med i filmen var Jeffrey Dean Morgan (alla som sett Greys Anatomy vet väl vem Izzie Stevens döde fästman är? ) iaf en riktig snygging är han :D mums ^^.
Iaf, gråtit mig igenom den filmen, och det känns bra. Att gråta ut ännu en gång.. Fast för en annan anledning, nästan slut på tårar. Och det känns konstigt över att jag gråter över förlusten av jobbet. Men det känns skitjobbigt, och helt ärligt känns det som att jag inte behövs. PÅ något sett vill jag höra från mamma på måndag att någon från terminalen kommit upp och beklagat sig över att det varit kaos under natten, eller att dom haft jättemycket att göra. ELLER att dom bara saknar mig. FAN va bra det skulle kännas... Men tyvärr lär det väl inte vara verkligheten, tyvärr. Men så jag önskar och hoppas dom får ett helvete! Ett rent helvete!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste boken, fick gråta mig igenom den med =(

Så bra men så hemsk..=)

2009-03-01 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: