Nattensjobb, dagens äventyr ;D

Jobb igår natt, inte mycket att göra. Fick fel bil från tyskland, den skulle gbg haft och den vi skulle ha var, ja ni gissa rätt, nere i gbg... Så en bil mindre, dvs ca 1 timme utan syssla.. Hittade däremot en kortlek så jag spela lite kort i min ensamhet ;D Hem direkt efter jobbet för att soooova! Kallt var de också, -6 grader >.< Somna som en stock men fick inge sällskap av litenkatt :o han som aaaalltid ska ligga vid mina ben hela natten.. Men han hade väl bättre saker för sig ;D

Åkte ut till stallet, bara mocka å mata åt Bingó och 2 andra hästar. Tog in ponnyn för att kolla hovar och pussa lite på. Ser då att någon har smakad på min ponny :O bitit av en bit på mulen :( skinnflärpen hängde kvar också >.< snuuusk, tvättade iaf. Iof var det redan relativt rent men ändå ;D sen kladda ja på lite aloe vera och lät det sjunka in innan ja kladda på helosansalva <3 Ut i hagen igen, så får vi se hur det ser ut imorgon. Han såg inte ut att lida iaf ;D

Fick nyss ett mejl från Börjes ^^. Mitt paket är påväg, med täcke å annat skojj ^^. Är väl här på onsdag eller torsdag kan ja tänka mig :) Inte för att de är bråttom, eftersom täcket är ett fleecefodrat regntäcke ;D men ändå kul å se om de passar å är snyggt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: