Söndag

Vaknade sent, eller ja runt halv 2 klev jag upp ur sängen. Bara att klä på sig ridkläderna och åka ut till hästen :) Tog oss en liten skritt tur runt höbalsslingan, sådär härligt lugnt. Fick sitta av och peta bort en stor iskocka som satt fast i vänsterbak. Pilla lite med en pinne så försvann den ^^. Sen höll ja på att åka av när ja skulle sitta upp igen xD men vafan ;D ja satt kvar!. Fortsatte sen på ridbanan, vara bara tvungen att kolla dom där bogarna och ja, dom satt ^^. Tölta även lite på volten och formen kom (trots att ja inte hade värmt upp alltför mycket). Lite mer uppvärmning så kommer det nog gå bättre :)

For hem och in i duschen och sen upp å käka middag :) Ska snart upp och föna håret och slå mig ner i soffan för att titta på tv. Sen får vi se om jag kan sova något innan jobbet inatt. Vore ju skönt men får se.. Annars får kaffe hålla mig vaken som vanligt ;D

Men nu, upp å föna håret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: