Tandläkarbesök, guldet är värt allt <3

Jag har iaf världens bästa hästpojke <3.

Idag var det tandläkarbesök, Bingó är jättefin i tänderna nu, knappt något vasst alls! Superhärligt att höra. Duktig var han också och stod blixtstilla när tanttandläkare tittade och raspade den lilla lilla kant som fanns!
Däremot ville han inte bli hämtad i hagen, när jag knalla upp för backen ser jag bara ett blått täcke som står på bakbenen, visslar lite och ropar Bingó. Då stannar han upp, tittar på mig med spetsade öron och manen flyger. Och ser ut att tänka. "Heejj matte, kan du komma tillbaka om en stund, jag håller på att leka här just nu" Men han fick komma ändå, vilket han ändå gjorde så glatt när jag ropade en gång till och pillade lite i godisfickan. mitt finaste <3 Däremot såg lekkamraten lite vissen ut när Bingó försvann ;D haha




Bjuder på en härlig bild på en busig Bingó :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: