Ridbilder :)

In till staden för att möta min nya handledare, han hade väl inte nytt att komma med direkt och just nu känns det bara verkligen jättejobbigt... Verkligen skitjobbig.. Usch

Åka vidare till stallet där jag fick ställa mig och skotta upp volten igen, men det var det värt. Mamma var med ut och fotade. Inga toppenbilder men jag fick det jag ville ha med på kort, början på en bättre bärighet och trevligare form i tölten. Supernöjd över Bingó som bara under ca 1 månad har utvecklats enormt och sista putten fick vi nu på Ylvakursen!. Det är väldigt sällan Bingó slår upp huvudet i tölten, däremot är formen väldigt djup fortfarande, men ett steg i taget ;D
Travade däremot väldigt fint på volten faktiskt :) Men jag måste bara komma ihåg att driva (vilket jag inte riktigt vågade göra idag, rädd för att komma utanför det jag skottat) Men det tar sig sa mordbrännaren ;P

Slänger inte lite bilder :D


Bättre form, dock vill jag ha ner nosen lite till :)


Travar fint iaf :)



Mitt odjur och jag <3 :D

Fler bilder finns att se på bilddagboken :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin han har blivit!

Min häst kan visserligen inte trava i form ännu,men han har också utvecklats.

2009-02-28 @ 09:11:07
URL: http://svalurlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: