Dags för träning?? :D

Nu har jag skickat iväg ett litet mejl till en instruktör här i området. Hoppas hon har tid att komma ut till våra små ponnysar, för hon behövs!! Ska ändå anmäla mig till Ylvas kurs och förhoppningsvis kommer vi någonstans nu Bingó och jag i våran träning. För just nu står det STILL och jag hatar när det står still. Okej att det står still ett tag, men ett halvår är väl att ta i?? Dags att det händer något nu och nu VILL jag att formen i tölten SKA sitta. Annars kan vi inte avancera oss i tävlingssammanhang eller (och jag vet att jag har en spatthäst men bättre än 5,5 - 6 poäng för tölten kan han iaf få! Sådeså)

men nu hoppas vi på svar fort fort så vi kan boka in något :D Vore så jävla skönt


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas det går nu då! :D

Jag vet, men det är ditt stall eftersom du står i det, haha :P Mkt lättare än att säga.. em.. vad ditt stall nu heter! Bakbenet, vänster. Pöh :(

Det skall komma många bilder, hehe ;)

2009-01-15 @ 21:46:22
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: