God Morgon!

Relativt nyvaken och natten var en pärs! Grymt många bilar och grymt mycket i bilarna ;D haha men vi hade iaf något att göra och de är jag glad över! Värre att bara stå rakt upp å ner å inte gör ett skit! Natten gick iaf relativt fort som det brukar göra och fick även skjuts hela vägen hem! Så jävla underbart! Det var tur i oturen att pendeln precis lämna stationen för tanken var bara att ja skulle få skjuts till jordbro station. Men arbetskamrat tyckte synd om mig och körde mig hela vägen hem ist :)

Litenkatt blev väldans glad över att sovsällskapet kommit hem och från halv 8 tills nu har vi legat i sängen och sussat jääävligt gott! Men nu är det dags att klä på sig och göra sig iordning för stallet. Blir ingen ridning men däremot har jag några boxar att mocka! Det tråkigaste med måndagarna nu är att man aldrig hinner se något dagsljus =/ men men man kan inte få allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: