Inflammerad muskel, aj?!?

De är synd om mig, faktiskt lite iaf!. Har haft lite småont i muskeln som går från rumpan ner till knävecket (och den muskeln heter? ja de kommer jag nog på en annan dag), på vänster sida. Iaf idag bröt det ut. Den är inflammerad igen, jippi. Det gör ju så galet ont att göra något och inga tabletter hjälper. Ska till apoteket imorgon för att köpa maskmedel till lillkatten, nässpray och förhoppningsvis någon trevlig salva om dom nu har den där som jag brukar köpa som jag bara vet hur den ser ut men minns aldrig namnet xD. Jag är jävligt bra på namn om ni nu inte redan märkt det ;D
Sen måste jag komma ihåg att ringa hovis imorgon!! Skulle behöva köpa några nya broddar också men jag hoppas att några han har nu går att rädda och använda igen, sen har jag några broddar liggande.. Ekonomin säger SPARA och ÅTERANVÄND så det är det jag får göra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: