Kylig fredag

Årets första snö faller ner just nu. Eller gjorde iaf har ingen aning om det snöar fortfarande. Men de känns lite mysigt : ) kanske snön är här för att stanna? Idag var det kallt, riktigt kallt! Så kallt att Bingó faktiskt skakade när vi gjorde ett litet stopp i början av ridningen. Men han sluta frysa sen när han kom igång. Keep in mind, han har ingen päls alls! :P Är de lika kallt imorgon får jag köra dubbla ländtäcken, har ju ett som går fram runt bogen (egensytt) så de värmer ju lite mer ^^

Känns lite sådär att jag inte ska jobba på söndag eller =/, inte förrens nästa söndag är det dags igen (den 11:e) och snart går mitt kontrakt ut också.... Får se om dom ringer eller om jag ska ringa upp dom innan det går ut. För tanken är ju att det ska förnyas.. Detta var ju bara lite sådär "provanställningsliknanade" så jag hoppas ju att det blir förnyat, annars kommer jag nog att börja gråta :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: