Lördag

Lördag lördag, dagen började som vanligt i stallet (någon förvånad?) Annica var med ut och red Múska. Men +grader och snö = snöstyltor så vi kunde tyvärr bara rida på vägen fram och tillbaka. Men det går ju det med :) Bingó var pigg men lydig vilket va skönt, blev lite misstänksam mot en stor jordhög som låg längsmed vägen. Ni vet jordhögar som bara dyker upp från ingenstans kan ju överfalla små hästpojkar så det är bäst att vara väldigt misstänksam och springa förbi fort som bara den ;D

Direkt hem efter stallet, duscha käka lunch och dra över till bror m. familj för att käka middag och titta på lite bilder från deras resa till egypten. Fick en sjukt härlig palestinasjal och en liten pyramid i glas som innehöll en liten pyramid. Svårt att förklara men superfin ^^.

Snart är det sängen för min del, har utsläpp imorgon (JIPPI) och jobba natt.. Får ta mig en tupplur mitt på dagen kan ja gissa annars kommer jag ju att dö någongång under natten till måndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: