Nya skor för den lille ponnyn

Idag kom hovis ut och satte på nya skor :) Bingó njöt för fullt som vanlig och blev så fin så med nyverkade hovar : )
Bland det bästa jag vet är nyverkade hovar, det ser så fräscht ut men tyvärr håller det bara i någon dag :( Blev ingen promenad som tänkt eftersom det började snöa när hovis var klar.. Bingó får vila helt enkelt. Imorgon har jag funderingar på att gå i sommarhagarna samt även longera i ena sommarhagen.. Bättre underlag där helt enkelt. Men allt beror på om det ska bli plusgrader nu (dvs kramsnö och då blir det styltor) eller om det ska hålla sig på minus sidan. Som sagt får se vart det bär..

Bör nämnas att jag har träningsverk as hell.. Men de är fan sådär skönt ont :D Blir lite lättare träning för lilla mig ikväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: