Ridlektionen ^^

Det var ren glansis på ridbanan, men vi red ändå. Enbart skritt då såklart och ingen av hästarna halkade runt som tur var. Broddar is the shit ^^. Iaf skrittade på volt och HÖLL KOLL PÅ BOGARNA!! Helvete, "nu hänger han i munnen, va har du missat då?" innerskänkeln såklart >.< men jag vart ju sååå trött i den tillslut x'D Men nog fick vi fason på bogarna tillslut!
jag fick inte ha stigbyglar xD för jag måste lära mig att "vända om benet" dvs tån FRAMÅT... inte ut åt sidorna (a)
Bingó lyssna super och tillslut funka allt super :D Vad glad man blir då!!. Nästa lektion om 2 veckor ca, har inte bestämt datum än men bara att skicka ett litet mejl ^^.

Här kommer några bilder. Bara skitt tyvärr men nästa gång är det tölt som gäller ^^..

            

Han bar sig riktigt fint mot slutet!
Papps som tagit bilderna, lite problem med inställningarna men vafan ;D
Det var även disigt som fan! Så jag är nöjd över bilderna ändå!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Förvånande att du och Bingo är favvobilden x'D <3



och jag tycker bilderna är bra! :D

2009-01-26 @ 21:44:57
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: