Skogstur

Jääävla blank-is ÖVERALLT just nu. Gled till hagen, gled till stallet (halvt hängandes i Bingós grimma eftersom han var så snäll och lät mig hänga i den), gled in till boden och gled upp på hästryggen. Går inte att rida på ridbanan. Det är som en skridskorink. Så vi red höbalsslingan och på ovalbanan. För på ovalen gick det absolut att rida. Mycket trav, lite tölt och lite galopp blev det och Bingó var pigg pigg ^^.
Precis skickat iväg ett mejl till M och nu väntar jag på att få en tid till söndagslektionen :D

Imorgon ska jag ringa bror Jimmy som fyller år och gratta lite via telefonen. Sen ska jag ringa jobbet och höra om jag får fortsatt anställning eller inte.. Ska bli spännande å se vem ja ska få prata med. För min handledare har bytt arbetsuppgift och den nya har jag iiingen aaaning om vem det är. En snubbe iaf mer än så vet jag inte. Kommer iaf be att få prata med min gamla handledare så får vi väl se om hon skickar vidare mig till den nya eller inte.. Blir spännande det där...


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller tummarna, men säkert får du! :D Joooo... men hon är såååååååå jooooobbig xD (jag, promenad...hum xD) Har kaaaaanske tänkt börja tömköra henne, beronde på hur hon reagerar på grunderna, får se. Men jag tror hon skulle gilla det. Annars får det bli grimma på och ut i skogen... (suck) Men har tänkt att bara Smári blivit frisk skall vi fara ut i skogen och ha henne lös tillika som vi ber en bön om att hon inte far ut på landsvägen x)

2009-01-21 @ 23:00:10
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: