Snöblask

Idag skulle jag ju rida, men seriöst. Vem vill rida i detta hemska väder?? Men imorgon mååååste jag rida vafan. Ska höra av mig till M också om tider för Söndagslektionen ^^. Yaaay ja är så jävla hyper just nu. FAN va kul det ska bli. Och dom varnar med regn men det skiter jag i. Jag ska rida lektion ^^. Tänk, bara tänk om vi får fason på formen i tölten nu. Fan va farliga vi lär bli på tävlingsbanorna då! Vore såå underbart om vi fick en rosett till jag och Bingó. Jag är superstolt över den rosetten vi har tillsamman absolut. Men tänk en till? en till efter spattbeskedet. Fan va underbart det vore!
Blir det ridning imorgon blir det även bilder! Tänkte att det är dags nu att uppdatera lite om våra framsteg samt att jag måste få se hur allt ser ut haha, känns ju toppen men vette fan hur det hela ser ut xD Fast vi är snyggast ändå ;D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja,det är ju så mycket man önskar.

Svalur och jag har lyckats hitta formen i traven, men man måste jobba jäkligt mycket för att få till den.

2009-01-21 @ 13:12:09
URL: http://svalurlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: