Underbara underbara du <3

Åkte ut till stallet sent och Annica var med och red Muska, tog oss en genomkörare på ridbanan och woow vilken häst jag har ^^. Tränade på voltarbetet som Malin gav oss och jävlar va bra det går när man faktiskt vet hur man ska göra! Bingó arbeta fin fint och sen blev det lite tölt på volt också, alltid haft problem och det började med passtakt (pigg häst som vill springa+matte som säger nej=spänd häst som vill springa fortare) Fick iaf ner tempot och fick igenom innerskänkeln tillslut och då kom även den rena underbara takten!! Dök ner i form några steg då och då också eftersom jag faktiskt arbetade på rätt bra xD jääävlar va trött jag var i benen tillslut!! Men ojoj så fint han gick <3.. Tog några varv tölt och trav längst 4kanten samt några galopper längsmed ena långsidan, vet ni?? Han gick ner i FORM I GALOPPEN!! :D har han inte gjort sen ja satte igång honom och körde första galoppen då han helt plötsligt gick i form. Men jag har nog koll på allt nu faktiskt, det känns så iaf. Kommer att gå bra på Ylvakursen sen.. Däremot ska Malin komma ut en gång till är det tänkt.


Kommentarer
Postat av: Agn

Tack söt!





oooooh, va bra det lät <33333 Duktig Bingo, Duktig Carro :D:D

2009-01-31 @ 00:54:03
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Fia

Ååååh, haha, JAG blir glad av det här :D :D :D Hääääärligt som fan. Bra jobbat båda :D Bingo är fan bäst!

2009-01-31 @ 02:14:39
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: