En dans på rosor?

Att jag nu om vardagarna inte har tid för annat än jobb och häst känns lite sådär. Nog för att jag aldrig aldrig aldrig skulle ge upp hästarna, men ack så trött man är när kl börjar bli runt 8 på kvällen. Inget jag är van vid. Det känns ändå rätt skönt att veta att det bara är för en period.. Men sen då? Det är såhär livet kommer att vara. Har ändå tur som slutar 4 om dagarna. Nog för att det är jobbigt som fan att kliva upp vid kvart i 6 men ändå. Kvällen blir inte så sen efter stallet.

Bingó bingo bingo bus är just det. Busig som FAN för tillfället.. Allt är läskigt, allt är farligt och ALLT precis ALLT kommer att äta upp honom! Faktiskt!. Lyckades med att skrämma livet ur honom igår när jag skulle hämta från hagen. Missade att haka i nedersta tråden så den flög tillbaka med en jävla smäll och la sig sen i gräset och ticka. Far åt helvete va högt Bingó hoppa xD Sen stod han och darra och andades väldigt snabbt ett braaa tag (a).. Carro är alltid jättesnäll ^^.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: