Fredag, vilket slit å släng

åh herre gud, om jag säger såhär, från kl 7 på morgonen till halv 2 hade vi panik på jobbet. Först är det ca 32 grader på lagret och KVAVFT luftkonditioneringen funkar icke. Så fort man rör sig så blir man kladdig och svettig och äcklig >.< usch usch usch, börjar med att jag står där själv kl 7, kommer en snubbe från lagret med höglyftaren och säger hej hej, saknas ett kolli på denna halvpall, kan du fixa?. Jag typ ööh, jag tar fram plockplats och åker iväg och hämtar ett kolli. Bruuumm så brumma jag iväg, hitta rätt produkt (helvetes jävla premier vatten >.<)  ger till snubben och han åker iväg, sen ska jag försöka lotsa mig fram i datorn för att kunna saldojustera ner den varan. Hittar rätt och är skitstolt xD (får dessutom berömm över att jag tog ett eget initiativ :D:D).
Sen har vi från kl 8 fram till halv 2 plockat kross. 13 "bingar" (stora kärl som rymmer ca 600liter). Svettats, blivit informerade om ovädret utanför, sprang ut på kl10 rasten och stod ute i rökrutan i spöregnet och såg på åskan och blixtrarna. MYS

Sen rullade dagen på, fick sjukt mycket berömm över att vi hann med allt innan vi slutade. De tyckte även att det var positivt att jag hade "en högre växel" xD jag typ,, tack :P

For ut till stallet, rajdade på Bingó som var pigg pigg. Men helvete va broms och mygg det är i stallet >.< JAG DÖR.. man kan inte gå utan tjocktröjja (eller långärmat) för då blir du verkligen helt sönderbiten. Helt sjukt!!

Nu är kl 20 i 11 och jag är dyngtrött xD
så nu ska litenkatt och jag ner i sängen. (litenkatt har förövrigt bara liiiite problem med avståndsbedömningen idag xD ramlat ner från vardagsrums bordet, klättrat lite på diverse räcken och ramlat ner osv osv xD)

Men nu, sängen!

sen ursäkta för råddigt inlägg (A)


Kommentarer
Postat av: BaraM

troligen har ni sålt mkt Premierdrycker under denna varma perioden..och Eldoradoglass.....rekord?? vet du de..??

2009-07-03 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: