Kinkig

Nu är jag riktigt riktigt kinkig.
Föräldrarna har varit borta ett tag nu, lämna mig ensam hemma utan pengar att köpa ny mat för. "Det finns mat i frysen". Visst dom kommer hem idag, och de som finns i frysen är köttfärs (som jag inte äter), köttbullar (som jag inte är sugen på, ätit köttbullar med makaroner fan hur mycket som helst). Är jättesugen på makaronipudding, MEN har vi så jag kan göra det? Nej. Vill också göra en ost och skinkpaj, har vi ost hemma? Nej..

Visst dom kommer hem idag, men seeeent.. Så jag är skitarg just nu >.< För det värsta jag vet är att äta något jag inte vill ha eller är sugen på.. Imorgon blir det köttbullar till lunch. Som jag ätit hur jävla ofta som helst. Att de ska vara så jävla svårt >.<


Carro är på ett riktigt jävla grinhumör just nu. Fan ta allt!


Kommentarer
Postat av: BaraM

hahaha ..hoppas du löste problemet...annars vore Annicas kyl/frys ett bra alternativ..haha

2009-07-07 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: