Stolt <3

jag är stolt över min häst. jag ska inte skryta eller på något sätt visa att jag kan bäst. MEN jag måste inflika att min häst är den mest välridna hästen i mitt stall. Måste även inflika att han är mest trevlig att ha å göra med också. Därmed menar jag inte eller att jag kan och vet bäst. Men jag är stolt över honom och mitt arbete med honom. Jag vet att folket i stallet uppskattar att han är så lätt att ha å göra med från marken. Att han är snäll osv.

Men att rida är han inte lätt, men ack så jävla välriden för tillfället. Lite motstånd i högervarv men med lite volter och sidförande så släpper han skitfint och blir skittrevlig. Travar gör vi ju lite smått, hela tiden i form med trevligt påskjut och mjuk och avslappnat. Jag är stolt! Och jag har rätt att skryta med hur min häst är (ni som vet hur han var förut vet vad Jag pratar om).

Att man kan bli så glad av ett kort ridpass. Älskade hästar, ni ska bara veta hur mycket vi behöver er, hur mycket vi lever för er och hur mycket ni hjälper <3 Tacka gud för att ni finns <3<3


Kommentarer
Postat av: Fia

Underbart! :D <3

2009-07-14 @ 23:59:26
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: