Lördag

Skritt är, för er som inte vet, en totalt jätte onödig gångart enligt Bingó då.. Han är så jävla ful att han utan förvarning smyger upp i tölt när vi är ute på våra skritturer. Det är så snyggt han gör det också. Skritta skitfint i form ledigt och fint, sen helt plötsligt så töltar hästjäveln xD reaktionsförmågan hos mig är inte den bästa just nu, förjävligt trött liksom så han hinner ju tölta en 10-15 meter innan ja får ner honom till skritt. Skithäst!
Positiva är väl att tölten är helt klockren med trevlig form xD men vafan, matte blir rädd ju när hästen springer iväg sådär :o akta lilla framtassen ju, eller frambenet kanske är mer lämpligt :P


Sen vill jag att de ska sluta regna så det torkar upp i skogen. Så jag kan börja rida lite där ist, och bygga lite andra muskler. Men vem vågar rida runt där när de är lerigt, då halkar dom bara runt dom små djuren och med Bingós tur så sliter han väl av senan då >.<

btw, 7veckor och 5dagar sen skadan. Fortfarande inge hår över själva skadan. Ser lite tråkigt ut. Sen kommer det antagligen växa ut vitt hår där :( det vill inte jag :(


Kommentarer
Postat av: Agnes

Oh. Jag VET att hon heter Monroe xD Men det blir nästan alltid Munroe automatiskt :D En i charlies änglar heter ju det (A) moahah :D

2009-06-20 @ 23:42:07
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: