Miihiii :D

Har världens äckligaste halsbränna som vägrar att ge med sig.. Jag dör >.<
Bingó var supder duper jättefin idag <3 ÄLSKADE HÄSTPOJKE!
Tömkörde i skänkelvikningar, öppnor och på volter i skritt. Tog sen och fixade om tömmarna så jag kunde "dubbeltömslongera" (heter egentligen?) på volt och Bingó travade så jävla jättefint! Wrooom i form, ren bra takt med tydligt sväv och utan några som helst problem eller någon rörelsestörning :)

JAG SKA RIDA PÅ FREDAG :'D maha, ska bli så jävla underbart jättekul ^^. Äntligen!


Longering igen dock imorgon :) Men nu, nu ska jag fan inte ha mer motgångar. Tycket så jävla synd om Bingó när det händer saker hela tiden! Att han står ut med detta. Stor Guldstjärna till ponnyn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: