Monday Monday

Börjar bli lättare och lättare att jobba nu. Tar inte emot att kliva upp på morgonen och jag är inte alls lika trött på kvällarna längre. Dock lägger jag mig vid halv 10 varje kväll xD men ändå ^^.
Longerade Bingó idag och något har hänt med vänsterbak =/ syns endast i vänster varv också, när han måste skjuta in vänster bakben inunder sig. Inget syns i höger varv, då länger han bakbenet fint och arbetar klockrent i trav. Inget syns på rakt spår eller.. Vet knappt va jag ska göra med pållen längre >.< Ska longera en kortis imorgon också bara för att se så att det inte var en tillfällighet (sträckning eller liknande). Fast, jag gissar på samma resultat.


Måste bara slänga in bilder från igår :D

Agnes och Mach;



Agnes och Mach;



Jag och Mach (Första minutrarna xD jag är livrädd (A));



Fast, jag kunde trava också :D det ni ^^ ;




Jag ska erkänna, det var lite kul ^^. (tänk om man hade råd med eget stall *drömma* då skulle jag absolut ha en "vanlig" tregångare också!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: