Nedräkning

5 dagar kvar! iiiiikk! :o

Hur jag ska orka det vet jag inte eller... Vaknade vid halv 10 idag.. klev inte upp förrens kl var kvart över 10 xD Så jävla härligt att bara ligga i sängen, dock störde ja mig något enormt på att någon jävel bestämt skitväder för dagen! JAG VILL HA SOL sista dagarna av min ledighet! Inget jävla regn. Kan börja regna på måndag och hela sommaren ;D no problemo ^^.
Somna om i fotöljen med Bosse i knät och sov från halv 1 till halv 3 typ xD Det var skönt. riktigt skönt ^^


Nu har jag däremot gjort lite sökningar på internet (me loves internet <3) och hittat ett annat litet forum om en annan snubbe som också fick moppen att gå bakåt xD Så nu ska vi pilla lite igen ikväll och se om vi får det att funka :) Hoppas hoppas hoppas ^^. Jag behöver min moppe :o


Kommentarer
Postat av: BaraM

bra att ni numera är två..så att ni kan åka ikapp baklänges haha

2009-06-03 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: