Söndag

Fan, internet la av igårkväll.. Hann aldrig skriva något :P

Gårdagen bjöd på 30 grader i solen och ca 25 i skuggan. HÄRLIGT <3
Badade Bingó först som njöt som en tok, han älskar att tvättas! Han ÄLSKAR vatten den hästen (sjöhäst i sitt förra liv?) Sen fick han stå i solen och torka medans jag tog Prakkari (Bingó vart avundsjuk och förde en massa oväsen, och var påväg att gräva sig ner till Kina(?).. ) For sen runt i stallet ett tag så båda hästarna fick stå uppbundna i solen och torka ett tag, släppte ut Prakkari efter ca 30min och där försvann den renheten ;D


Prakkari ren


Prakkari skitig ;D



Bingó har ju oturen att ha exemtäcke ;D tur för mig iaf haha.
Såren börjar klarna upp nu och jag hoppas det lättar nu för ett tag framöver. Dock är det knott och mygg ÖVERALLT så nej, det kommer att bli värre inom någon vecka!


Världens finaste <3



Världens finaste försöker bli skitig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: