The final countdown

åh herre min skapare :o
imorgon gäller det.. och det jag konstigt nog är mest nervös över.. De är att åka kommunalt dit. och sen kommer jag nog vara nervös fram tills dess att personen jag ska träffa kommer och hämtar mig :P Sen kommer jag nog vara nervös hela tiden fram till lunch xD sen kommer de släppa typ (hoppas ja)..


Red på Bingó idag igen, lite halvläskigt är det att rida i nedförsbackar med honom :P Iof så ska vi undvika nedförsbackar. Liksom så gott det går.. Men måste ner för en backe för att kunna rida någonstans ju.. Men iaf, skrittade på bra, pigg och öronen spetsade framåt. Letade saker att bli rädd för också. Den jäveln xD

Nu ska ja upp å föna håret.. Å se om de är något på dumburken eller om jag hamnar här igen om några minuter ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: