Håll tummarna!?!

Nu anser jag att alla som läser min blogg kan hålla tummarna ett tag framöver. Jag har världens chans nu på ett vikariat :) Vore så underbart, eftersom det ger ännu en fördel! Arbetslivserfarenhet!! :P Jag har också tror jag iaf stor chans på jobbet eftersom det är ungefär samma arbete som där jag jobbade sist men så roligt nog fick sparken ifrån!. Tänk tänk tänk.. Dom söker även folk som efter vikariatet kan få anställning.. Tänk tänk tänk :D Tänk om det vore så enkelt!


Sen måste jag bara inflika att jag har världens skönaste kattunge x'D För nu ska ni höra, att är man en liten kattunge som har lite väl tråkigt när matte sitter framför datorn (för nej man kan inte vara på övervåningen om matte sitter på undervåningen, man ska helst vara i samma rum och gärna PÅ matte), då vet ni, då tar man sig upp på övervåningen för en kort kort sekund för att hämta en leksak och bär den till rummet där matte sitter.. Sen leker man med den leksaken tills den är tråkig. Då går man snabbt upp och hämtar en till ;D haha, oftast efter en kväll framför datorn så ligger de flesta leksakerna här nere. Sen knallar man upp på morgonen och är på övervåningen, då helt plötsligt är alla leksakerna på övervåningen igen xD Motion får ju lillkatten iaf.

Aja, nu upp å käka frukost och föna håret. Sen stallet! Bingó ska nog få lite massage idag tror jag nog allt :)
Ha en bra dag alla!

Och kom ihåg, håll tummarna! snälla?


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller tummarna!!! HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS nu då!!! Och du, det är charmig knas-katt du har, haha xD :D

2009-03-05 @ 23:41:25
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: