Hör du? ljudet av något som försvinner?

Vänta, tyst *scchh* hör du, inte? Lyssna noooga! Hör du nu? Ja de är rätt, det är ljudet av pengar som försvinner, närmare bestämt 680kronor som flaxar iväg. Var det värt att bli av med 680 kronor på en halvtimme? Absolut! Allt är värt det om det betyder att Ponnyn mår bra!

Ja ni gissar rätt, Kiropraktorn kom ut idag, pillade runt på Bingó ett tag och sen tog hon tag i vänster bakben, ställde sig vid sidan av honom och la upp benet på sitt egna ben, så att hasen vilar på knät. Sen tog hon tag med sin hand och tröck till över hasen, ner mot hoven. Bingó hoppa sisådär 15 meter upp i luften. Men det var också enda låsningen han hade. En liten liten liten låsning på vänsterbak has. helt otroligt!
Hals, nacke och bog fick 10 poäng av 10 möjliga. Verkligen jättefin och mjuk och bra muskler.
Överlag tyckte kiropraktorn att Bingó var väldigt fin, hade bra muskler, fint hull, inga spänningar och hade ett "glatt yttryck".
Kändes väldigt skönt att höra :) Hon skulle även hålla tummarna för oss inför kommande tävlingssäsong och tyckte vi var värda en blå/gul rosett. Om inte annat för det toppenjobb jag har gjort med Bingó under igångsättningen. och ja, jag förtjänar en blå/gul rosett. och jag ska även köpa mig en blå/gul rosett. Det bara för att JAG KAN!

Jag är stolt över mitt jobb, jag är stolt över mig och ja, jag skryter om det!.



Kommentarer
Postat av: Fia

Duktigaaaa :D :D <33 Dyrt som fan, "min" kostar 15e XD

2009-03-18 @ 01:37:12
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: Fia

Ne, jag kom på just innan jag läste din kommentar att hon är ju bara massör, dao :( Skulle vilja ha en kiropaktor att kolla kusen, skulle behövas! Men finns typ inte såna här -.- Hon är Zandra från Sverige far till Snettan några ggr om året, men kostar typ 70€ vilket jag iiinte har ><''

2009-03-18 @ 10:33:35
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: