Jobbsökande hit och dit, ORKA!

Börjar tröttna ganska rejält på det här med jobbannonser och att söka jobb. Jag som drömde inatt (märk mitt inlägg för ett tag sen, jag HATAR att drömma) att jag vann 50 tusen i månaden i 25 år på trisslott >.< orka vakna upp till det här då liksom? vafan! GE MIG ETT JOBB ffs

Aja, har sökt ytterligare ett jobb idag, så man får väl hoppas? 3 jobb nu som jag hoppas på. Ansökningstiden har inte gått ut en så de är väl ett tag tills jag får reda på något. Sjukt jobbigt!

Glömde att nämna, Mitt 500:e Inlägg
Woohoo (eller nått sånt xD)


Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till :) Jaa, men.. min kuse är ju fyrtaktig i traven också, så kanske inte allt för nyttigt? + att enligt Ras-ras skall jag ju inte trava nu (pga av det o. att han ibland [ehrm, oftast] tappar ryggen) Eller hur, bara sitta där o. åka och reglera farte så ordnar hästen gångarten :o Jävla fuskisar! De borde få prova på islänningar en tid ;) Och inte den "mjäkiga" eller jättelätta sorten, nej, nej! Kämpa skall de få! ;D

2009-03-16 @ 23:05:46
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: