Shooting star

När jag vandrade till kamrat ikväll, så såg jag en stjärnfall. Jag har alltid alltid alltid önskat mig en häst så fort jag sett en fallande stjärna. Jag fick en häst tillslut, right? Därför måste det funka! Jag har däremot en teori om att man måste önska sig samma sak varje gång, och tillslut slår den in! Det är jag helt säker på. Det hände mig, eller hur!?. Dagens önskan, och något jag kommer önska mig tills det slår in, tänker jag inte berätta. För då slår det inte in. Önskan ska hållas hemlig tills den dagen då den slår in. Och jag lovar, slår den in ska jag berätta! Risken finns dock att de tar tid, men jag är envis och vet vad jag vill. Så tillslut så! Tillslut!


Jag måste säga att det är väldigt vackert
med stjärnfall! Det är magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: