Stall +bilder :)

Snö snö snö snö, helvete va mycket snö det kan komma under en natt, seriöst! Runt 15cm snö i stallet och Bingó stod och såg glad ut när jag kom. "Matte!!! Ta in mig så jag slipper snön!!" Sötnosen. Tog in och borsta lite och tog sen en kort promenad och släppte i en av de mindre sommarhagarna, ´Bingó bocka lite lite. Men sen stod han bara och lekte modell i snöyran. Tillslut (dvs efter ca 5 min) tröttnade Bingó och ville in i stallet igen xD Lägger upp lite bilder som jag tog idag med mobilen ^^. Juste ja, måste säga att han är väldigt söt ponnyn, det är läskigt med snö som rinner nedför mulen, så han slicka och slicka och slicka för att få bort snön som rann xD Gör samma sak när det regnar också, äääckligt ju när det rinner!

 
Bingó med spetsade öron när matte ropa. :)


Ser något i fjärran ^^


Matte, kan vi inte gå in nu? Det snöar jättemycket :(


Och detta frenetiska slickande ;D Mycket obehagligt med snö som rinner över mulen ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: