1 vecka kvar nu :D

Det slog mig här för någon timme sen, jag ska snart sätta igång min häst :D
Jag ska få rida igen :D Funderar dock på hur veterinär vill ha det.. Kanske släppa ut med kompisarna redan nästa måndag då det gått exakt 4:a veckor. Eller ja, jag kommer väl be någon stackare få springa med Bingó så hästen inte är halt såklart! För då får han gå ut med kompisarna igen! :D

Jag är också lite orolig över hur jag ska hantera frambenet nu.. Ska man linda? ska man använda senskydd? ska man inte ha någonting? Frågorna är många och vet. kommer antagligen få besvara dom :)
Något jag iaf vet, är att till nästa vinter kommer Bingó att få gå med senskydd i hagen (då det inte är snö iaf). Ca 400kronor är så mycket billigare än konvalens och en veterinär räkning på 5tusen! Sen får folk tycka och tänka som dom vill. Det skiter jag i.

Fast nu, är jag trött. Och ska sluta fundera på framtiden ;D


Kommentarer
Postat av: BaraM

nä...fundera du...å de löser sig..skall du se...

2009-05-18 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: