Akvarium städning

Har dragit mig för detta i typ 3veckors tid (stackars fiskar). Men jag måste liksom känna för det annars blir det inte bra gjort. Dvs jag byter bara vatten och tvättar rutorna. Nu gjorde jag det ordentligt, tog ut alla fiskarna, tog ut alla sakerna, tvättade sanden, tvättade rutorna samt möblerade om lite. Nu är akvariet däremot lite "grumligt" tills allt har lagt sig, men ser redan nu riktigt fräscht ut. Hjälp får man också av litenkatt hela tiden, eller ja... hjälp å hjälp? sällskap kanske man ska säga xD han dödar vattnet (?), han dödar växterna, han bär iväg med akvariedekorationerna xD och är egentligen bara allmänt jobbig och ivägen xD

Skulle också om jag orkar, har lust, tid och pengar ta och köpa mig lite nya växter... Skulle vilja ha något storbladigt... Men får se.. pengar finns ju inte direkt >,<  Ska bli sååå skönt sen när jag sommarjobbar, få inte lite pengar!! Härligt !!

nej, nu är jag jättetrött efter den jobbiga ansträngningen med att städa akvariet xD litenkatt har redan gått och lagt sig (inte konstigt egentligen så som han har sprungit runt och haft sig).. Dags för sängen! God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: