allmänt utflippad?

Hej å hå säger jag bara. Bingó är allmänt WIOOHIOOHOIIOOOO
Travade fram till grinden, matte blundar xD
Pratade med veterinär som sa att jag skulle sluta linda såret nu utan ist använda mig av stomahesive som torkar ut såret och skapar en "skorpa". Eftersom vi har fått elaka bakterier nu som äter upp huden.. Så vi har ett område som är något större än en 5krona som är hudlös. Så iaf, skulle köpa på apoteket men var beställningsvara >.< kommer imorgon, så en dag till med linda då. suck

Ska sen släppa ut Bingó i hagen och hästjäveln kastar sig iväg trots att jag håller i grimskaftet! WTF liksom. Blev skitarg och började med att backa och flytta honom. Sen tog jag bort grimman när han stod stilla. Tog ett steg bakåt och FJONG iväg i galopp for han.. SUCK

Men det positiva är ju att han själv anser att han är frisk! Och det är inget som märks på honom sen, att han har sprungit runt och haft sig. För han skrittar skitfint som vanligt och är inte stel eller något. Tror nog min hästpojke mår ganska bra ;D faktiskt


Kommentarer
Postat av: Fia

knashäst x)



Asså, asså, vet ej vad jag tänkte med just x) Men svarade på din kommentar på min egen blogg, jajj XD Haha

2009-05-12 @ 00:05:17
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

tror nog "min" hästtjej oxå mår ganska gott...men FJONG trodde jag va nåt annat..å hästjäveln om sin älskling...skärp dig carro..hahaha

2009-05-12 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: