Exem exem exem, sommarens plåga!

Jag blir helt less på Bingó ibland, exemet som är nu är värre än NÅGONSIN (under de 4:a åren jag kännt honom). Sår i ansiktet på ganascherna, sår i svansen, sår under ögonen, sår på mulen, sönderbitet skap. Manen har än så länge klarat sig *peppar peppar ta i trä*. Inget jag smörjer med hjälper (eller lindrar).. Imorgon bär det av till lillhästen för att inhandla en annan typ av flugmask för denna "hjälper" så gärna till med såren, kliar han sig mot benet med hjälp av masken så "river" flugmasken upp såren.  Denna ska jag iaf inhandla imorgon (2st t.o.m) får däremot modifiera dom något, eftersom han HATAR att ha öronen instängda samt att ha lååånga pannluggen instängd. Då åker huvan av >.< Men iaf, denna då ska inhandlas ^^


Bild snodd från www.lillhastenistav.se

Iaf, mjukare tyg (spandex typ) så jag hoppas det hjälper något iaf!
Öronen får klippas bort samt öppna upp ett hål för luggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: