Neeeeeeeeeeeej

Fan, jag hatar början på sommarsäsonen, när allt ska göras iordning. Jag pratar om Bingós exem >.<
Har ju smörjt honom i manen och i svansen nu i någon veckas tid. Snart dags för exemtäckena och idag tog jag mig tid och ork att sätta mig ner och sy dessa jävla hål (skulle då ha sytt exemtäckena under vintern. Men varför då? när man kan skjuta upp allt i sista stund?!?). Tog mig ca 2 timmar att få ihop alla jävla hålen i 2exemtäcken >.<
Nu är ett täcke tvättat och den 2:a ligger i maskinen och ska väl snart vara klart.. Måste ta mig i kragen och hosta upp lite pengar så jag kan köpa ett till exemtäcke... 2st räcker inte hela sommaren -.- Behöver ha minst ett till.. gärna fler ändå!

Får hoppas på att det blir en lugn sommar! *Hoppas, hoppas hoppas*


Kommentarer
Postat av: Fia

Uschaaa... :( Hata exem... så rädd mina skall få det också. Prudur´s tredje sommar, sägs ju vara värsta.. + att hans man är halvt borta, men inte pga exem verkar det som, men ändå..

2009-05-06 @ 01:10:40
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

EKSEMtäcke..vad e de..??.. hur funkar dom???

2009-05-06 @ 15:56:36
Postat av: Fia

Men nej :) Är ju gårdsskötaren slash slaven :D gubben är en annan sak, men sccchhh, inte avslöja för mkt här.. Du vet, de ksk söker bakåt på internet i värsta fall så :S

2009-05-07 @ 00:29:29
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: Fia

men... vem har sagt gårdsgubben o. älskaren inte kan vara samma, hummm?? ;D haha

2009-05-07 @ 00:30:26
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: