Pratsjuka djur

Samtliga djur har idag varit väldigt pratiga av sig, eller ja. Litenkatt pratar jämt iof ;D men har varit väldigt pratig och sällskapssjuk. Bingó däremot bara stog och gnäggade efter mig i hagen när jag mockade. Brukar oftast bara gnägga någon enstaka gång efter det att vi har hälsat på varandra (jag skriker HEEEJJ BINGÓ, han gnäggar till svar xD)
Aja, travar skitfint iaf :D såret har liksom blivit mer rött nu än som de var förut, rosa.. Blödde lite också men helt rent å fint!
Hoppas för allt i världen över att det hinner dra ihop sig innan söndagen.. Annars blir de inga kompisar i helgen :( Och det vill vi ju att det ska bli! :D

Jag undrar verkligen hur Vet. vill att vi ska lägga upp igångsättningen.. För jag undrar lite om man skulle hinna göra sig klar inför en tävling i slutet på juni? (önskedröm) Aja, tävlingar till hösten borde vi ju klara av iaf :D Men jag är såååå tävlingssugen (och revansch sugen såklart ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: