Promenader och planer :)

Halvlång dag idag :P är lite trött i kroppen kan jag erkänna iaf!
Annica var ute å red på Múska och jag följde med på promenad i skogen *puh* vissa uppförsbackar dödar verkligen mina små vader!! Men man känner sig så jävla nyttig efteråt ^^.
Ska även få äran att rida stallkamrats häst på söndag, så då blir det uteritt med Annica å Múska då. Som vanligt fast utan Bingó. De är snart 2 år sen jag red någon annan häst än Bingó xD Kommer bli en sjukt äcklig upplevelse. MEN det ska nog gå bra ^^.  Sen på söndag ska Annica även få äran att springa lite med Bingó på ridbanan så jag kan se om han är halt eller inte.. Ser inte så ut när han springer i hagen ;D Sen ska det pratas med veterinär på måndag och ringa snubben som tatuerade mig för 2veckor sen. Tatueringen behövs fyllas i på några ställen. Hoppas han har tid samma vecka :)

Ensam blir jag i helgen också, föräldrarna drar till dalarna imorgon kväll. Ska bli skönt att få vara själv igen!.
eller själv å själv.. Katten är ju alltid med ;D


Slänger in en bild på hur Bingós sår såg ut igår. Visst ser det bra ut nu :D
bara lite mer hud som ska växa fram men sen så!



Nu är han lite skitig på självaste benet här då ;D rullat i leeera xD
Men såret pudras fortfarande med Stomahesied:et dagligen
Snart så, kommer det inte synas
(om jag inte har oturen med att det blir vitt hår där :o..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: