Svartarbetare <3

Man tackar älskade svartarbetande polacker <3<3<3
Inget är omöjligt, han drog av generatorn, kollade, sa att det där var fel. Försvann iväg till sitt jobb, letade runt på det lagret, hittade inte rätt generator, försvann till jobbets andra lokal, hittade en generator som skulle passa men var tvungen att modifiera några kablar. Kom tillbaka efter ca 2 timmar med en HEL generator, pillade på den och startade moppen. OCH MOPPEN FUNKAR... Sån stor sten som föll från mitt hjärta, herre gud vad detta kommer att underlätta för mig nu! Billig var han också.. 500 kronor ville han ha... Pappa gav honom 700 xD (en ny generator i affär kostar cirkus 2-3 tusen) Imorgon ska pappa och jag pilla ihop moppen då, alla plast bitar ska på plats :D Sen på fredag är det en premiär tur till stallet!!! :D:D:D:D

Och förövrigt hade dom inte luvan inne i rätt storlek på lillhästen.. Får in den imorgon förhoppningsvis! Bingó ser värre ut idag.. JAG BEHÖVER LUVAN!! *andas*


Kommentarer
Postat av: Fia

Fan va bra :D



Men uff :( Boett´s? Har planer på att ksk skaffa sån (dock nät över ögonen..) om jag inte hittar billigare nånstans. Öronen är sönder :(



Men iisch, varför har han fått värre nu för? :o :( Jävla exem x'o

2009-05-28 @ 00:04:28
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: BaraM

tjejer..det klagas på nätet hahaha..exem stavas eksem hahaha...en bild på carro med svart hjälm å visiret nere å med en hel moppe tack hahahaha..å jävligt bra när pappsen betalar..han ger tom dricks hahaha hade carro betalt.. hade hon velat ha 50% rabatt..hahaha

2009-05-28 @ 12:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: