Trasig fossing, men hel hästpojke :D

Faaaaaaaaaaan, ajajajajajajaj :(
Här skulle man vara snäll och hjälpa mamma med att städa lite, drar fram damsugaren och börjar lite smått. SEN helt utan anledning ATTACKERADE den dumma damsugaren mig och min stackars vänsterfot :'o
Självaste slangen släppte ifrån den dära aluminium röret som landade rakt ner på min fot. Det låter inte så farligt, men jag kan säga att min fossing är uppsvullen och Carro haltar och har jätteont :(
Blå börjar den bli också :'( Aldrig att jag använder den dumma damsugaren igen!


Btw så travade Bingó extremt mycket idag i hagen, och JÄVLAR va flott han är <3
Inget syns, förutom att han har ett "tyngre" steg än vanligt. Dvs inga fjäderlätta arabskutt utan mera stora tunga shiresteg xD MEN inge halt alls! Jag blir och är chockad över ponnyhesten!!

förövrigt har han kommit på att när matte visslar lite kort och intensivt så kan man gnägga till svar :D skitsöt är han :'D


Kommentarer
Postat av: BaraM

nu travar Bingó åsså haltar Matte.....det kallas omväxling..haha

2009-05-17 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: