Trött

Shit va trött jag är :o
Blir att sussa kudden tidigt ikväll xD fattar inte hur jag ska orka jobba sen.. Jag kommer att vara helt död seriöst :o
Inte långt kvar eller >.<

Sen är jag lite sur också, måste iväg nästa vecka och fylla i tatueringen -.- Snubben har missat på några ställen. TROTS att han var jättenoga och gick tillbaka flera gånger för att vara helt säker på att han fyllt allt. Suck.. Aja det är gratis iaf ;D fast sååå jävla kul är det inte att tatuera sig xD iaf inte att fylla i en "gammal" tatuering. Göra en ny är en annan femma :P
Men men, bara att bita ihop.. Så ont gjorde det ju inte :D

Men nu ropar både katten och sängen på mig. Sooova, sköööönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: