Truckkort!

Glömde ju att berätta igår att jag hade fått ett stoooort och tungt brev från Dagab (där jag ska börja jobba om dryga 3veckor). Tittar och ser att dom har skickat boken för Truckkort 1 :D ska alltså gå en utbildning som ger truckkort 1.. Däremot får jag nog inte kortet utan ett skrivet intyg om att jag har gått utbildningen. :) Men ändå! Alltid något att skriva i CV:et. Har ju en extra merit där! :D
Så nu ska jag plugga och ha mig fram tills dess att dom håller heldagskursen :) Som förövrigt är en Lördag och startar kl 7 (döööööd) Men men :D


Kommentarer
Postat av: BaraM

skönt och komma upp tidigt en lördag fm...fanns ingen tidgare tid..??..(hihi)

2009-05-15 @ 11:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: