Veterinär Carro till er tjänst!

Så underbart väder det har varit idag :D mee like
Samtliga stallkamrater som jag träffat idag tyckte att tatueringen var jättefin :) Älskar också frågan som ALLA ställer "gör det inte ont att göra den där?!?", svar Nej, underhudsfett = det gör inte ont.. Nära ben = det GÖR ONT xD

Bingó kom töltandes idag när jag ropa, sötnosen. Tog bort stygnet idag (märk att jag skrev stygnet, alla andra hade ju redan ramlat av). Gick superlätt, bara att klippa och dra så försvann det :) Bingó duktig som stod stilla!
Såret har redan dragit ihop sig jättemycket på några få dagar. Dock en stor yta kvar men ge det en vecka å det bör väl ha läkt ihop sig :D Sen fick ponnyn gå i "hundfållan" där det faktiskt finns lite gräs, hagen han står i nu är ju så grymt nerbetad.. Medans ponnyn gick där följde jag med Annica och Múska ut i skogen. Mina vader dog av uppförsbackarna xD men annars fan va skönt det är att vara ute å gå :D dock liiite problem med att tala (dålig kondis + pollen + astma = Mindre bra syreupptagning), Men det gick och jag lever :P
Sen tog vi med oss Bingó och gick en prommis på 10min så han också fick röra lite på sig :)

Får se, de är bara 1 vecka och 3dagar kvar tills det gått 4:a veckor.. Spännande å se om allt är ihopläkt redan då :o
Sen får vi se om vi måste tvinga ut herr veterinär en gång till eller om han vågar släppa oss fria?!?
Ska i varje fall ringa och prata om hur han tycker jag ska sätta igång Bingó osv.

Tiden går fort, snart sitter jag där igen på hästryggen :D snart så ^^


Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt :D



Då visste jag en ny sak om dig då; astma. Haha ;)

2009-05-14 @ 23:55:12
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: